یاسانیاسان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

یاسان

مسافرت به اصفهان وشیراز

1392/5/10 0:38
نویسنده : مامان منیر
993 بازدید
اشتراک گذاری

 

باغ ارم ،مهر ماه 1390


دوم مهر ماه 90 به اصفهان وشیراز سفر کردیم به جاهای دیدنی هر دو شهر مثل :حافظیه،سعدیه ،باغ ارم ،تخت جمشید،باغ وحش شیراز ،میدان نقش جهان ،باغ گلها،باغ پرندگان ،منارجنبان ،کلیسای وانک و... سرزدیم یاسان 14 ماه داشت واولین قدم هاش را در اصفهان برداشت جای همه دوستان خالی خیلی خوش گذشت البته بجز من ویاسان وبابایی خاله وشوهر خاله یاسان آقا مهدی هم با ما بودند... 

باغ پرندگان 

 تخت جمشید ،شیراز

 

 

باغ پرندگان ،شیراز

 

 تخت جمشید

 اسب سواری بابایی با یاسان جون ،تخت جمشید شیراز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مهراد
3 بهمن 90 23:13
بهت خوش گذشته عزیزم
فرهاد
19 بهمن 90 2:42
سلام انقدر مستم که بی قایق به دریا می روم یا به عشقم میرسم یا غرق دریا می شوم
مريم گيلاني
17 اردیبهشت 91 0:36
ياسان جون خيلي خوشگله خدا حفظش كنه داداش فرهاد
مریم گیلانی
30 خرداد 91 8:15
مامان و بابای مهربون یاسان نمیخواین از پسر خوشگلتون عکس جدیدی بذارین؟؟؟؟؟؟
الهه(مامان یاسان)
14 مرداد 92 18:36
سلام مامانی خیلی جالب اسم گل پسر منم یاسان اگه با تبادل لینک موافق هستید توی وبلاگم خبرم کنید


مثل هیچکس
14 شهریور 92 23:24
خوش به حالتون ماکه عید رفتیم جای سوزن انداختن هم نبود خیلی شلوغ بود من خیلی دوست دارم بازم یه دل سیر توی تخت جمشید بگردم همچنین اصفهان .اخه خانمی من متولد وبزرگ شده اصفهانم از وقتی ازدواج کردم اومدم ایلام .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاسان می باشد